لباس کار زنانه که پرواز می کند

لباس های کار نیز بیشتر و بیشتر دور از محل ساخت و ساز یا دفتر کار دیده می شود.

طراحان لباس کار نشان می‌دهند که در واقع لباس کار زنانه چقدر می‌تواند شیک باشد و همچنان می‌توان آن را بعد از کار پوشید.

بخش‌هایی از لباس‌های کار مانند هودی‌های شیک زنانه، پیراهن‌های زنانه یا پیراهن‌های کار زنانه را می‌توان در زندگی روزمره یا اوقات فراغت یافت. شلوار کار مدرن برای زنان دیگر لازم نیست فقط برای کار باشد.

در هر صورت، واضح است که لباس کار برای خانم ها فقط نباید کاربردی و کاربردی باشد . به سختی هیچ محدودیتی وجود دارد، به خصوص در مورد طراحی رنگ.

هنوز یک مشکل رایج در زمانی که خانم ها به دنبال لباس کار خوب هستند، تناسب و اندازه بهینه زنان است. به طور خاص در حرفه‌های تحت سلطه مردان، اغلب اندازه‌های مشخصی برای زنان وجود ندارد.

لباس

بنابراین، بسیاری از زنان صنعتگر هنوز مجبورند از لباس‌های معمولی مردانه استفاده کنند. متأسفانه، در نادرترین موارد، سایز کلاسیک مردانه را می توان مستقیماً برای زنان اعمال کرد، بنابراین معمولاً از تناسب آن اجتناب ناپذیر است.

در مورد شلوار کار نیز مشکل طرح برش وجود دارد. در حالی که مردان تمایل دارند شلوارهای خود را زیر ناف بپوشند، زنان به کوتاهی کمر نیاز دارند. شلوار کار مردانه به ندرت واقعاً مناسب است.

یک استثناء می تواند شن های کاری با تسمه های قابل تنظیم باشد، زیرا به راحتی می توان آنها را با طول بالاتنه تنظیم کرد.

حتی با تی شرت های کار، اغلب فقط اندازه های تک جنسیتی وجود دارد. بنابراین پیراهن ها نسبتا جعبه ای هستند و نسبتاً گشاد هستند. هر خانمی این برش را راحت و مطمئناً جذاب نیست.

کفش ایمنی مکمل لباس کار کامل است و بسته به نوع استفاده باید الزامات فنی مختلفی را داشته باشد.

مشخصات ویژه و پایه خوب کفش ایمنی باعث می شود که در هر قدم احساس راحتی داشته باشید و حتی روی سطوح سخت نیز پایه ای عالی داشته باشید.

دستکش کار حرفه ای لباس کار را کامل می کند.

دستکش های چرمی مقاوم در برابر پارگی یا دستکش های روکش دار از دست ها در برابر آسیب ها و خطرات مکانیکی محافظت می کند. آستر دنج دستان شما را در زمستان گرم نگه می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.