فلفل دلمه ای آبی مشکل گوارشی را بهبود می بخشد

همیشه فلفل دلمه ای آبی زندگی را به عنوان یک فلفل سبز شروع نکرده است برخی از انواع، مانند Blushing Beauty Hybrid و Giant Szegedi، با رنگ عاج شروع می شوند.نارنجی ها ملایم و شیرین هستند. وقتی پخته می شوند بیشتر نارنجی می مانند.

فلفل‌های زرد نسبت به سایر فلفل‌های دلمه آبدارتر هستند و طعمی شبیه میوه دارند فلفل دلمه ای سفید در واقع بیشتر به رنگ عاج است. روی درخت انگور مدت زیادی به رنگ عاج باقی می مانند و معمولاً در این مدت برداشت می شوند.

اگر روی تاک باقی بماند، به رنگ هلویی، سپس نارنجی و سپس قرمز کم رنگ بالغ می شوند. طعم بسیار ملایمی دارند.

اگر برای کار با فلفل نیاز دارید، آن را درست از وسط نصف کنید. این که فلفل را از وسط نصف کنید بستگی به این دارد که قرار است با فلفل چه کاری انجام دهید. اگر قصد دارید فلفل ها را پر کنید و بپزید.

فلفل

اولین غریزه شما احتمالاً نصف کردن آنها از بالا به پایین است که دو نیمه بلند و کم عمق ایجاد می کند. با این حال، ممکن است بهتر باشد آنها را به صورت افقی از وسط نصف کنید همچنین می توانید رویه ها را جدا کنید و فلفل های بلند درست کنید.

و آنها را پر کنید. به این ترتیب، پوسته ها یا نیمه ها عمیق تر و از نظر ساختاری سالم تر هستند، به علاوه می توانند در قالب های بزرگ و روغنی مافین قرار بگیرند تا در حین پخت از آنها حمایت کنند.

اگر می‌خواهید فلفل دلمه‌ای را خرد کنید، می‌توانید آن‌ها را به صورت زیگزاگ نصف کنید، یا 4 طرف را یکی پس از دیگری جدا کنید و فقط هسته و دانه‌ها را در مرکز قرار دهید.

ساقه و دانه ها را دور بریزید. دانه ها هیچ طعمی ندارند و فقط در دندان شما گیر می کنند. غشاء (معمولاً) سبز مایل به سفید را نیز پاک کرده و دور بریزید. لازم نیست همه آن را دریافت کنید، زیرا خوردن آن خوب است، اما ممکن است کمی تلخ باشد.

اگر می‌خواهید فلفل‌ها را خرد کنید، بعد از اینکه دانه‌ها را جدا کردید، آن‌ها را با پوست به سمت پایین روی تخته خرد کنید و از قسمت گوشتی خرد کنید .

این کار راحت‌تر از خرد کردن از طرف پوست است، زیرا چاقوی شما ممکن است کمی لیز بخورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.