لامپ کم مصرف هالی استار چشم های شما را قوی تر می کند

همیشه لامپ کم مصرف هالی استار که یک برند معروفه  ساطع کننده نور (LED) برای اولین بار  وارد بازار شدند .

تا سال 2011، Philips Lighting آمریکای شمالی این طرح را با یک لامپ LED 60 وات برنده جایزه کامل کرد. در آن زمان، هر لامپ به قیمت 40 دلار فروخته می شد و طول عمر آن بیش از 27 سال بود.

لامپ‌های ال‌ای‌دی از زمان آغاز به کارشان در سال 2008، بیش از 85 درصد قیمتشان کاهش یافته است. آنها اکنون یک انتخاب مقرون به صرفه هستند که 80٪ کمتر از لامپ های رشته ای قدیمی شما برق مصرف می کنند.

لامپ های LED با دوام 25 برابر بیشتر از لامپ های رشته ای سنتی به این فاکتور شگفت انگیز می افزایند.

ال ای دی ها برای چه مواردی بهترین استفاده را دارند؟

هنگام بحث در مورد استفاده از لامپ، می توانید تقریباً تمام نیازهای روشنایی خود را با لامپ های LED برآورده کنید.

لامپ

با این حال، مناطقی وجود دارد که این لامپ ها بیشترین سود را دارند. مکان هایی که وسایل کم نور دارید یا می خواهید روشنایی را کنترل کنید باید در اولویت قرار گیرند، به خصوص اتاق های غذاخوری و اتاق خواب.

چگونه لامپ های ال ای دی را دور بریزید؟

هیچ ماده شیمیایی خطرناکی در لامپ‌های LED وجود ندارد، به این معنی که می‌توانید دستورالعمل‌های مشابه لامپ‌های رشته‌ای و چیدمان لامپ‌های هالوژن را دنبال کنید.

با این حال، اکثر لامپ های LED از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند. این بدان معنی است که احتمالاً می توانید آنها را با سایر مواد قابل بازیافت خود اضافه کنید. کافی است ابتدا با ارائه‌دهنده بازیافت خود تماس بگیرید تا تأیید کنید که آنها را می‌پذیرد.

گزینه دیگر، به دنبال گزینه های بازیافت لامپ LED به صورت آنلاین باشید بهترین انواع کلی لامپ چیست؟

بهترین لامپ های کم مصرف کدامند؟

لامپ های ال ای دی در حال حاضر در صدر جدول بازده انرژی هستند و به طور کلی بهترین انواع لامپ ها هستند.

در حالی که لامپ‌های رشته‌ای و هالوژنی تنها حدود 1000 تا 2000 ساعت طول عمر دارند و لامپ‌های CFL به طور متوسط نزدیک به 10000 ساعت دوام می‌آورند، طول عمر LED با میانگین طول عمر تخمینی 25000 ساعت یا بیشتر رقابت را از بین می‌برد.

این طول عمر باعث صرفه جویی بسیار زیادی برای تعویض لامپ می شود، اما باعث ضایعات کمتر نیز می شود در اینجا چه چیز دیگری آنها را بسیار عالی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.