طراحی که با چرم طبیعی گاو گرانترین لباس ها را طراحی می کند

از بین انواع چرم طبیعی گاو اصل، رایج ترین ماده اولیه برای دوخت لباس، کفش، مغازه ملبوس فروشی، لوازم روزمره و تجهیزات تخصصی به طور سنتی پوست گاو است.

این نوع چرم در ساخت مبلمان، دکوراسیون داخلی و تودوزی داخلی خودرو نیز کاربرد فراوانی دارد.

در این مقاله در مورد انواع، ویژگی ها، هدف تولید و معیارهای انتخاب پوست گاو صحبت خواهیم کرد.

فواید پوست گاو:

علیرغم این واقعیت که امروزه به لطف تلاش فناوران صنایع مختلف، مواد جدید بیشتری با منشاء مصنوعی و ارگانیک در جهان ظاهر می شود، چرم گاو همچنان یکی از با کیفیت ترین، بادوام ترین و پرطرفدارترین انواع طبیعی است.

مواد اولیه برای تولید طیف گسترده ای از محصولات.

چرم

همانطور که از نام آن پیداست، پوست گاو از پوست گاو تهیه می شود و به دلیل تراکم، خاصیت ارتجاعی و استحکام بالا متمایز می شود.

با توجه به فناوری پانسمان از پوست گاو، چرم طبیعی با کیفیت بالا به دست می آید که در برابر سایش مکانیکی و تأثیرات محیطی مقاوم است.

با مراقبت مناسب با استفاده از محصولات تخصصی، چنین چرمی می تواند ظاهر و کیفیت مصرف کننده خود را برای سالیان طولانی حفظ کند.

برخی از انواع چرم گاو در حین کار، پتینه ای طبیعی و براقی واقعی به دست می آورند، که باعث می شود محصولاتی از چنین کلکسیون های چرمی چندین دهه پس از تولید آنها ساخته شوند.

چرم گاو دارای چهره ای نجیب با بافت طبیعی یا بافتی است که در هنگام پانسمان تنظیم شده است، دارای ساختار مشخصی از الیاف داخلی است، به شما امکان می دهد احساسات لمسی دلپذیری را از تعامل دریافت کنید و ظاهر قابل ارائه محصولات ساخته شده از آن را تضمین می کند.

روش های مدرن پانسمان صنعتی پوست گاو طیف گسترده ای از انواع، بافت ها و رنگ های پوست تمام شده را ارائه می دهد و پردازش آن با حکاکی و منبت به شما امکان می دهد تقلیدی واقع بینانه از بافت پوست حیوانات عجیب و غریب ایجاد کنید: تمساح، مار، شترمرغ و بسیاری دیگر.

چرمی که به این روش درمان می شود نباید با چرم مصنوعی اشتباه گرفته شود، زیرا، با وجود تقلید از بافت، شما یک ماده کاملا طبیعی را دریافت می کنید که تمام مزایای پوست حیوانات را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.