ساخت گرانترین نایلون دسته دار تبلیغاتی برای شرکت اپل

دسته های نایلونی ساده یا همان رنگی این نمونه محصول بدون چاپ است که در رنگ بندی های متنوع با بالاترین کیفیت رنگ بندی قابل تولید می باشد.

نایلون دسته دار تبلیغاتی به صورت روکش ته یا کناری ساده (کیسه ای) قابل تولید می باشد.

دو مورد در تولید نایلون باکیفیت دارای دستگیره تاثیر مستقیم دارد که شامل مواد اولیه جدید و ماشین آلات به روز است، بسیار دیده شده است که همکاران ما در این تجارت با استفاده از مواد ضایعاتی و فروش آن به عنوان تولید با مواد اولیه جدید باعث مشتریان شده است.

گروه کارخانجات سانی پلاست فقط به صورت مواد اولیه ضایعاتی استفاده می کنند که مشتریان درخواست استفاده از مواد درجه دو و یا کاهش هزینه را دارند.

شاید با خودتان نایلون دسته نوار شفاف برای چه مشکلی است؟ برای مثال می توان یک رویه نایلون شفاف را سفارش داد که آرم شرکت روی آن درج شده و روی دیگر آن به صورت جریمه شده که این نوع طراحی نیز زیبایی خاص خود را دارد.

نایلون

کیفیت چاپ: یکی از موارد مهم در نایلون های تبلیغاتی دسته بند، کیفیت چاپ آن است، زیرا اگر کیفیت چاپ نامناسب و نامناسب باشد باعث می شود مشتری با نگاه به پلاستیک با طراحی دسته توجهی به آن نداشته باشد که تاثیر مستقیم دارد.

در بازدهی تبلیغاتی، طراحی زیبای تصویر و چاپ با کیفیت باعث می شود تا بازده تبلیغاتی بیشتری توسط نایلون دستگیره نواری داشته باشید.

گروه کارخانجات سانی پلاست ضمانت تولید نایلون های دسته دار و کیفیت چاپ می باشد.

چاپ سانی پلاست توسط ماشین آلات فلکسو، هلیو و سیلندر انجام می شود.

کیف های تبلیغاتی محصولات همه کاره ای هستند که برای هر شرکتی مناسب است. این 10 کیف تبلیغاتی از بهترین های موجود در بازار هستند.

به دنبال یکی از باهوش ترین اقلام سواگ مارک دار هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید.

کیف‌های تبلیغاتی این قدرت را دارند که داستان برند شما را برای سال‌های آینده بیان کنند.

با یک کیف دستی سفارشی که عمداً طراحی شده است، می‌توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که قبلاً برایشان بازاریابی نکرده‌اید.

این را در نظر بگیرید – یک کیف آرم دار که فقط 5 دلار قیمت دارد، هزینه هر نمایش کمتر از 2/10 سنت خواهد داشت! اما اگر این برای متقاعد کردن شما به قدرت آنها کافی نیست، در اینجا موارد بیشتری وجود دارد.

کیف حمل معمولی به طور متوسط ​​به مدت 11 ماه نگهداری می شود و در این مدت 3300 برداشت ایجاد می کند.

مطمئناً، سرمایه گذاری در یک کیف دستی سفارشی ممکن است تهاجمی ترین شکل بازاریابی به نظر نرسد، اما مطمئناً می تواند تأثیرگذار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.