دستکش ایمنی استاد کار که دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد

دستکش کار، همان دستکش ایمنی استاد کار است، اما فقط به عنوان دستکش کار شناخته می شود.

دستکش‌های ریگر، سخت و در عین حال راحت، این دستکش‌های ایمنی برای استفاده طولانی‌مدت از مواد خشن و تجهیزات سنگین طراحی شده‌اند.

دستکش های مکانیکی، طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای خاص مکانیک های حرفه ای که بر روی تجهیزات مکانیکی و وسایل نقلیه کار می کنند.

دستکش های مقاوم در برابر برش، پوشنده را از بریدگی های ناشی از تیغه ها، ابزارها و سایر مواد تیز محافظت کنید.

برش 5 دستکش، از پوشنده در برابر بریدگی محافظت کنید و بر اساس استاندارد ایمنی EN 388:2003 رتبه بندی برش سطح 5 داشته باشید.

دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مطابق با استانداردهای ایمنی حفاظت شیمیایی تست شده و از دست ها در برابر سوختگی های شیمیایی و سایر مشکلات پوستی ناشی از مواد شیمیایی خطرناک که توسط کارگران استفاده می شود محافظت می کند.

دستکش
دستکش های کار با روکش، بخشی یا تمام این دستکش های ایمنی در یک پوشش عملکردی (معمولاً لاستیک نیتریل بوتادین (NBR) یا پلی اورتان) پوشانده شده اند که یک لایه حفاظتی اضافی و افزایش کارایی ایجاد می کند.

دهای دستکش ایمنی استرالیا بر اساس استاندارد اروپایی است و در بسیاری از موارد منعکس کننده استانداردهای اروپایی است.

به همین دلیل، بسیاری از دستکش‌های ایمنی که در استرالیا فروخته می‌شوند، رتبه‌بندی استاندارد اروپایی را روی کاف دستکش نشان می‌دهند.

استاندارد اروپایی EN 388 الزامات، روش‌های آزمایش و برچسب‌گذاری دستکش‌های ایمنی را برای محافظت در برابر خطرات و خطرات مکانیکی شرح می‌دهد.

روش‌های تست مختلفی وجود دارد و دستکش‌ها بر اساس عملکرد آنها در هر آزمایش رتبه‌بندی می‌شوند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و الیاف با کارایی بالا، در سال 2016 استاندارد اروپا به EN 388:2016 به روز شد.

این استاندارد در حال حاضر شامل رتبه دوم مقاومت برش است، که در آن چاقو با سرعت ثابت و افزایش نیرو تا زمانی که ماده محافظ برش به دست می‌آید، برش می‌دهد.

مطابق با استاندارد جدید، رتبه بندی برش برای استاندارد و تست جدید یک حرف از A (پایین ترین سطح حفاظت) تا F (بالاترین سطح حفاظت) داده می شود.

استاندارد اروپایی EN 374 الزامات، روش های آزمایش و برچسب گذاری دستکش های ایمنی را برای محافظت در برابر خطرات شیمیایی شرح می دهد.

همچنین در سال 2016 به روز شد، از جمله گسترش مواد شیمیایی آزمایش شده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.