دختری که با محصولات نانو خودرو صورت خود را می شوید

شایان ذکر است که محصولات نانو خودرو فناوری آینده است و به طور فزاینده ای در مراقبت از خودرو استفاده می شود.

محصولات نانو خودرو از رنگ خودرو و شیشه ها محافظت می کند و در زمان اپیلاسیون خودرو صرفه جویی می کند. مهر و موم نانو را نمی توان با چشم غیر مسلح دید، اما این روش محافظت موثری در برابر آلودگی و تأثیرات محیطی ارائه می دهد.

رنگ درخشندگی جدیدی پیدا می کند و درزگیری سطح تمیز کردن را بازی کودکانه می کند. بنابراین، پوشش نانو به طور فزاینده ای نه تنها در بخش خودرو، بلکه برای پلاستیک و فلزات در قایق ها، دوچرخه ها و در خانه محبوب می شود.

مجموعه نانو آب بندی جدیدترین نسل با ماندگاری مادام العمر به لطف محصولات مراقبتی. مهر و موم نانو نامرئی، پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر دما تا 200 درجه سانتیگراد است.

نانو
در نهایت سطوح حمام را از نظر بهداشتی تمیز و درخشان کنید. نانو آب بندی ماهیت میکروسکوپی و نانوسکوپی سطح را تغییر می دهد و در نتیجه باعث کاهش چسبندگی.
پس از یک بار آب بندی، تمام کثیفی ها و آهک ها را می توان تنها با یک بار پاک کردن با آب پاک کرد. در صورت لزوم با نانوتول بهداشتی 1+2 از سطح مراقبت کنید (درزگیر را تمیز و تازه می کند.

محصولات نانو خودرو سال‌هاست که در صنعت و هوافضا آزمایش و آزمایش شده‌اند، به طور مستمر برای سطوح جدید و خواص مواد آنها توسعه و بهینه‌سازی شده‌اند.

در رنگ خودرو، نانوذرات خود را به صورت یک پوشش سازماندهی می کنند و پس از اعمال به سطح می چسبند. به دلیل خود سازماندهی اجزای ضد چسبندگی، نانوذرات یک سد نامرئی شبیه شیشه تشکیل می دهند.

در طول کاربرد، تنها نانوذرات روی سطوح مهر و موم شده باقی می مانند در حالی که حامل تبخیر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.