دانستی جالب و خواندنی در مورد تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی که باید بدانید

اگر بهترین گزینه را برای راه اندازی سینمای خانگی می خواهید و به قیمت آن اهمیت نمی دهید، به تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بدون گارانتی نگاه کنید.

اگرچه کیفیت تصویر بسیار مشابهی را با Samsung S95B OLED ارائه می‌کند، اما از فرمت‌های بیشتری نسبت به سامسونگ پشتیبانی می‌کند و آن را به انتخاب بهتری برای سینمای خانگی تبدیل می‌کند.

از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند که تجربه HDR بهتری را نسبت به فرمت پایه HDR10 ارائه می‌دهد، و به طور گسترده‌تری نسبت به فرمت HDR10+ تلویزیون سامسونگ پشتیبانی می‌شود و تضمین می‌کند که از بهترین تجربه HDR ممکن لذت خواهید برد.

همچنین از فرمت‌های صوتی پیشرفته‌تر مانند Dolby DTS:X بر روی eARC پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از بهترین کیفیت صدای ممکن از راه‌اندازی سینمای خانگی لذت ببرید.

مانند Samsung S95B OLED، برای محتوای HDR قابل توجه است، زیرا رنگ‌های مشکی عمیق و جوهری به نظر می‌رسند، و همچنین به اندازه‌ای روشن می‌شود که برجسته‌سازی‌ها را در HDR، به‌ویژه با محتوای Dolby Vision، به نمایش بگذارد.

تلویزیون

طیف رنگی HDR فوق‌العاده گسترده‌ای را نمایش می‌دهد و نگاشت تن آن تقریباً بی‌نقص است، به این معنی که تصاویر به شکلی به نظر می‌رسند که سازنده محتوا در نظر گرفته است.

همچنین بسیار روشن می شود، بنابراین محتوای HDR برجسته می شود و رنگ ها روشن و زنده هستند.

بهترین تلویزیون 55 اینچی میان رده بالا، LG OLED55C2PUA است.

این تلویزیون مانند دو تلویزیون برتر این لیست، یک تلویزیون درجه یک با پنل OLED است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را به خصوص در اتاق های تاریک ارائه می دهد.

OLEDها منحصربه‌فرد هستند زیرا می‌توانند پیکسل‌های جداگانه را خاموش کنند و در نتیجه نسبت کنتراست تقریباً بی‌نهایتی را برای رنگ‌های سیاه کامل در اتاق‌های تاریک ایجاد می‌کنند، و همچنین هیچ شکوفایی در اطراف اجسام روشن وجود ندارد.

همچنین زاویه دید وسیعی دارد که باعث می‌شود تصویر از کناره ثابت بماند، که اگر فضای نشیمن وسیعی داشته باشید زیرا همه یک تصویر را می‌بینند، ایده‌آل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.