قیمت مکمل معدنی جوجه گوشتی راس 308

قیمت مکمل جوجه گوشتی راس ۳۰۸ که توسط این مرکز به فروش می رسد بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها می باشد به این دلیل که این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدکننده خریداری شده و با درصد سود اندکی به فروش می رسد .فروشندگان با این کار توانسته اند افراد بسیاری را برای خرید این محصول جذب کنند.

قیمت مکمل معدنی جوجه گوشتی راس 308

آشنایی با مکمل های مورد نیاز جوجه مرغ

آشنایی با مکمل های مورد نیاز جوجه مرغ

 معمولاً افرادی که به پرورش مرغ مشغول می باشند مواد مغذی مورد نیاز برای این پرنده ها را نمی توانند از دانه ها به صورت کامل تامین کنند، بنابراین این افراد با استفاده از ترکیب انواع دانه ها با  مکمل های دیگر می‌خواهند تغذیه این پرنده را کامل تر نمایند.

مکمل های مورد نیاز جوجه ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می‌توان به مکمل های ویتامینی، مکمل های پروتئینی و مکمل های معدنی اشاره کرد که البته لازم است بدانید در انواع مختلف این محصول ترکیبات و مواد افزودنی دیگر نیز گنجانده می شود.

به طور کلی لازم است بدانید مکمل های ویتامینی از ترکیبات پیچیده هستند که در آن ها از مواد خوراکی به مقدار بسیار کم استفاده شده است و برای این که این محصول جذب بدن پرندگان شود لازم است که با دیگر مواد خوراکی ترکیب شده تا موجب اختلال در سلامتی مرغ هانشود. نوع دیگر مکمل ها، مکمل های پروتئینی هستند که در تولید آن ها از موادی همانند ازت و گوگرد استفاده می‌شود.

معمولاً این نوع پروتئین ها دارای خواص کلوئیدی می باشند که در دو گروه جای می گیرند و بافت های متفاوتی دارند. این مکمل می تواند انواع اسید آمینه های ضروری برای بدن مرغ را تامین نماید. مکمل ویتامینی جوجه گوشتی می تواند روند رشد این جوجه ها را سریع تر نماید و در نهایت این امر به نفع مرغدار می شود. همچنین استفاده از این محصول می تواند موجب بالا بردن کیفیت گوشت این پرندگان نیز شود.

فروش مکمل ویتامینی جوجه گوشتی نژاد راس

فروش مکمل ویتامینی جوجه گوشتی نژاد راس

فروش مکمل جوجه گوشتی نژاد راس از نوع ویتامینی این محصول دارای قیمت مناسبی می باشد. به همین دلیل افرادی که قصد خرید این مکمل را دارند با مراجعه حضوری به این مرکز می‌توانند محصول مورد نظر خود را در قوطی هایی به اندازه های گوناگون خریداری نمایند.

لازم است بدانید که خرید انواع مکمل جوجه های گوشتی از این مرکز می‌ تواند به صورت عمده برای شما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر گردد، به این دلیل که خرید عمده این محصولات شامل تخفیفاتی از طرف فروشندگان می شود. به طور کلی باید عنوان گردد که انواع مختلف مکمل ها در این مرکز به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می‌ شود بنابراین خرید از این مرکز از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.