قیمت خرید و فروش کنسانتره شترمرغ در بازار ایران

کنسانتره شترمرغ شامل ترکیبات غذایی مختلفی است که درصد زیادی از آن را یونجه و ذرت تشکیل می دهد. مواد تشکیل دهنده کنسانتره برای شترمرغ ها در سنین مختلف متفاوت است اما چون دستگاه گوارش آنها به خوبی مواد فیبردار را مصرف و ذخیره می کند به شدت توصیه می شود. کنسانتره شتر مرغ به منظور تامین نیاز های غذایی بدن شتر مرغ به دو صورت پودری و پلت تهیه می شود. همچنین این ترکیب غذایی از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

قیمت خرید و فروش کنسانتره شترمرغ در بازار ایران

مواد تشکیل دهنده و طرز تهیه کنسانتره شتر مرغ

مواد تشکیل دهنده و طرز تهیه کنسانتره شتر مرغغذای مخصوص شتر مرغ  اغلب از دانه های غلات، بذر علوفه های آبدار، گیاهان سبز و حشرات کوچک تشکیل شده است. تغذیه نقش بسیار مهمی در پرورش شترمرغ دارد از این رو باید در مراحل پرورش به اندازه کافی غذای با کیفیت مصرف کنند.

به طور کلی فرمول جیره شتر مرغ برای سنین مختلف تعیین نشده است اما دقت در مقدار آن موجب کاهش و یا افزایش وزن شترمرغ می شود که معمولا باید روزانه حدود 5.1 کیلوگرم جیره به شترمرغ داده شود.

کارخانه تولید بهترین نوع دان و کنسانتره دامی

کارخانه تولید بهترین نوع دان و کنسانتره دامیامروزه کنسانتره شتر مرغ توسط شرکت ها و کارخانه های تولید مواد غذایی دام و
طیور مختلفی در بسته بندی ها و وزن های متفاوت تولید می شود. در حال حاضر کارخانه ها و مراکز تولیدی زیادی در ایران بهترین و با کیفیت ترین کنسانتره شتر مرغ را تولید و به بازار عرضه می کنند.

می توانید با مراجعه به سایت فروش یا مراکز پخش این کارخانه ها اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات کسب کنید و برای بهبود تغذیه ی دام پرورشی خود استفاده کنید.

تامین کننده عمده جیره غذایی برای شتر مرغ

تامین کننده عمده جیره غذایی برای شتر مرغعمده مواد تشکیل دهنده جیره شترمرغ شامل یونجه به عنوان منبع اصلی فیبر و
پروتئین به همراه ذرت و کنجاله با میزان انرژی زیاد به صورت کنسانتره می
باشد. دان جوجه شتر مرغ باید شامل مقدار کمی علوفه سبز خرد شده برای تحریک اشتها باشد.

همچنین اضافه کردن مقداری هویج و تکه های ریز تخم مرغ کاملا جوشیده و سفت شده به غذای خشک در دو هفته اول علاوه بر جیره اصلی بسیار مفید است. بهترین کنسانتره شتر مرغ آن است که تمام ترکیبات غذایی مورد نیاز برای شترمرغ را تامین کند. فراموش نشود که آب در تغذیه شترمرغ نقش مهمی دارد و باعث جذب بهتر میشود.

قیمت به روز خوراک آماده و کنسانتره برای شتر مرغ

قیمت به روز خوراک آماده و کنسانتره برای شتر مرغقیمت غذای شترمرغ با توجه به ترکیب غذایی موجود در آن و همچنین کیفیت محصول متفاوت است. با مراجعه به کارخانه های تولید کننده و سایت های شرکت فروش این محصولات می توانید محصول را به قیمت عمده خریداری کرده و آن را در بسته بندی ها و انواع مختلف تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.