خرید مکمل غذایی 0.5 درصد مرغ مادر

خرید مکمل غذایی  مرغ مادر یکی از فرایندهای غذایی در زمینه پرورش مرغ در سطح کشور بوده است این مکمل بایستی با مواد دیگر ترکیب شده و به نسبت مناسبی ترکیب شده و به مرغ داده می شود. مکمل های مورد نظر در بسته بندی های 25 کیلوگرمی به مشتریان خود عرضه می شود. این مکمل های دارای مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز مرغ بوده است. 

خرید مکمل غذایی 0.5 درصد مرغ مادر

بهترین مکمل غذایی مرغ مادر چیست؟

بهترین مکمل غذایی مرغ مادر چیست؟

بهترین مکمل غذایی مرغ مادر بایستی مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای رشد و پرورش مرغ را داشته باشد تا بتواند کارایی مورد نظر مشتری را برطرف کند از این مکمل ها معمول در جیره غذایی طیور استفاده می شود. 

ذرت و گندم از مهمترین مواد تشکیل دهنده جیره برای مرغ های گوشتی به حساب می آیند و مرغدارانی که در زمینه پرورش مرغ های گوشتی در سطح کشور مشغول هستند در جیره نویسی برای طیور خود از این مواد استفاده می کنند. 

در مکمل های مورد نظر از موادی که از میزان پروتئین و ویتامین های بالایی برخوردار می باشند استفاده می گردد تا از این طریق نیاز های جیره ای طیور به راحتی تامین شود. برای هر 2/5 کیلوگرم از مکمل های ویتامینه یک تن از خوراکی های دیگر را به جیره مرغ مادر اضافه گردد این تناسب بایستی در هنگام مصرف کردن رعایت شود تا مصرف کننده در کم ترین زمان ممکن بازدهی خوبی را در رشد مرغ های خود ببیند.

میزان اضافه کردن مواد معدنی نیز برای هر تن 2/5 کیلوگرم بوده است که بایستی با این تناسب به جیره مربوطه اضافه گردد. مواد معدنی که در این مکمل های موجود است شامل آهن، روی، منگنز، مس، ید، کریر و غیره بوده است که مواد تشکیل دهنده این ترکیب می باشد. 

معمولا برای این که یک جیره قابل قبولی را برای طیور خود تنظیم نمود بایستی از کارشناسان موجود در سطح کشور استفاده کرد و با مشخص کردن شرایط موجود به راحتی جیره مورد نظر را برای مصرف و تغذیه مرغ های مادر خود به دست آورد. کارشناسان زیادی در داخل کشور در این زمینه فعال هستند و از تجربه کافی نیز در این زمینه برخوردار می باشند. بهتر است که برای این کار به سراغ این افراد رفته و از آن ها تقاضای کمک کرد. 

تولید کنسانتره غذای مرغ مادر نژاد راس

تولید کنسانتره غذای مرغ مادر نژاد راس

تولید کنسانتره غذای مرغ مادر نژاد راس توسط شرکت های مربوطه انجام شده و روانه بازار فروش خود می شود. تولید مکمل غذایی مرغ در سطح کشور به این صورت بوده است کنسانتره مرغ مادر در واقع مکمل های مورد استفاده مشتریان می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.